🔹رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از ارائه ی خدمت به بیش از ۵۵۰ بیمار کرونایی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در آبان ماه خبر داد.

🔹مصطفی افشار نیک گفت: با شروع پیک سوم کرونا و افزایش مراجعه و بستری در بیمارستان ها، اورژانس ۱۱۵ از این امر مستثنی نبوده و افزایش صددرصدی ماموریت ها را در آبان ماه در پی داشته است که به بیش از ۵۵۰ بیمار ارائه خدمت شده که از این تعداد حدود ۲۵۰ نفر به بیمارستان انتقال داده شده و ۳۰۰ نفر در منزل خدمات درمانی دریافت نموده اند.

🔹او ادامه داد: همچنین مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ به بیش از دو هزار و پانصد  تماس های مشاوره شهروندان پاسخ داده است که ۱۸۰۰ تماس مشاوره بیماران کرونایی بوده است، لذا همشهریان عزیز جهت ارائه ی مشاوره با شماره چهار رقمی ۴۰۳۰ تماس گرفته و خطوط ۱۱۵ را اشغال ننمایند.

🔹رئیس اورژانس پیش بیمارستانی ضمن  اینکه با افزایش حجم ماموریت های کرونایی در کنار ماموریت های تصادفی و غیر تصادفی فشار مضاعفی بر کارکنان اورژانس ۱۱۵ وارد شده است گفت:متاسفانه فقط در همین ماه ۱۰ نفر از کارکنان اورژانس ۱۱۵ به ویروس کویید۱۹ مبتلا شدند که خوشبختانه بعد از اتمام قرنطینه به محل کار خود بازگشتند، و در مجموع از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ۵۵ درصد از پرسنل اورژانس در راه ارائه خدمت به این بیماری مبتلا شده اند لذا از همشهریان عزیز تقاصا داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و ماندن در خانه ما را در مهار این بیماری و ارائه ی بهتر خدمات درمانی کمک نمایند.